Мектеп психологы

Педагог-психолог: Фатхутдинова К.А.
Педагог-психологтің жылдық жұмыс жоспары2024-2025 оқу жылы
Психологиялық қызметтің мақсаты — білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;
6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке құқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады;
7) Білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағы ғылыми және практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;
8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, Ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады.
№ | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауапты | Орындалу туралы белгі | |
І. Диагностика | ||||||||
1 | Оқушының мектепке психологиялық дайындығын зерттеу; Жүргізілетін әдістеме: «Керн-Йирасек» тесті 1)Адамның суретін салу 2)Сөздер көшірмесі 3)Нүктелер көшірмесі | Диагностика | 1 сынып | Қыркүйек | Тест | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
2 | Бесінші сынып оқушыларының орта буынға бейімделу, оқу мотивациясын тексеру: «Н.Г.Лусканова» сауалнамасы | Диагностика | 5 сынып | Қыркүйек | Сауалнама | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
3 | 10 сынып оқушыларының жоғарғы буынға бейімделуі | Диагностика | 10 сынып | Қыркүйек | Сауалнама | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
4 | Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін анықтау (зейін, ес, қиял, ойлау ) | Диагностика | 2-4 сынып | Желтоқсан | Тест | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
5 | Кәсіби бағдарға байланысты сауалнама | Диагностика | 9,11 сынып | Қаңтар | Тест, сауалнама | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||||
1 | Бірінші сынып оқушыларын мектеп өміріне бейімделуіне психологиялық сабақ: 1.«Кел танысайық» тренингі 2.«Мектепке саяхат» тренингі 3. «Алақай ! Мен оқушымын.» тринингі 4. «Мектептегі көңіл-күй» тренингі | Түзету –дамыт | 1 сынып | Тоқсанына 1 рет | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
2 | Бесінші сынып оқушыларын бастауыш буыннан орта буынға өту кезіндегі бейімделуіне психологиялық сабақ: 1.«Бізің 5-ші сынып » тренингі 2. «Алақай, мен 5- сыныпта оқимын» тренингі 3. «5 сыныптың бейімделуі» тренингі 4. «Менің көңіл күйім» тренингі | Түзету – дамыту | 5 сынып | Тоқсанына 1 рет | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
3 | Мектеп бітіруші 11 сынып оқушыларын ҰБТ-ға және мамандық таңдауға педагогикалық-психологиялық бағытта психологиялық сабақ: 1.«ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?» 2. «Кәсіптік бағдар: Кім болғым келеді?» тренингі 3. «Емтихан кезіндегі стресстен қалай арыламыз?» тренингі 4.«Толеранттылық (төзімділік) деген не?» тренингі | Түзету -дамыту | 11 сынып | Тоқсанына 1 рет | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
4 | «Менің жетістіктерім» | Түзету –дамыту | 6 сынып | Қазан | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
5 | «Сенімділік күш береді» | Түзету –дамыту | 4 сынып | Қазан | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
6 | «Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту» | Түзету –дамыту | 3 сынып | Қараша | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
7 | «Өмір қымбат сый» | Түзету –дамыту | 10 сынып | Желтоқсан | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
8 | «Мамандықтар әлемінде» | Түзету –дамыту | 8-9 сынып | Желтоқсан | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
9 | «Дос іздеу» | Түзету –дамыту | 6 сынып | Қаңтар | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
10 | «Өмірің өз қолында» | Түзету –дамыту | 8 сынып | Қаңтар | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
11 | Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін түзету- дамыту жаттығулары | Түзету –дамыту | 2-4 сынып | Қаңтар | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
12 | «Өзімді не үшін білуім керек?» | Түзету –дамыту | 7 сынып | Ақпан | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
13 | «Менің құқықтарым» | Түзету –дамыту | 9 сынып | Ақпан | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
14 | «Қиын жағдайлардан не үйреніміз?» | Түзету –дамыту | 10 сынып | Сәуір | Тренинг | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||||
1 | Жеткіншектердің психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту. «Менің психологиялық денсаулығым» | Профилактика | 7-8 сынып | Қараша | Дәріс | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |
2 | Қыз балалармен психикалық саулығын нығайту, тәртіпсіздіктің алдын алу, жеке бас қауіпсіздігін сақтауға бағытталған кездесу өткізу | Ағарту жұмысы | 7-10 сынып | Желтоқсан | Кездесу | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. Мектеп медбикесі Бакытжан Г.К. | Психологиялық қорытынды | |
3 | Психологиялық апталық: «Психология әлеміндегі мен…» (тақырыпты ауыстыруға болады) | Ағарту жұмысы | 1-11 сынып, ата-ана, мұғалімдер | Ақпан | Апталық | Педагог –психолог Фатхутдинова К.А. 1-11 сынып жетекшісі | Қорытынды есеп | |
4 | Ер балалармен психикалық саулығын нығайту, тәртіпсіздіктің алдын алу, жеке бас қауіпсіздігін сақтауға бағытталған кездесу өткізу | Ағарту жұмысы | 7-10 сынып | Ақпан | Кездесу | Педагог – психолог Фатхутдинова К.А. Жергілікті учасковый Есмагамбетов Есенболат Кельжанович | Психологиялық қорытынды | |
5 | «Stop bullying: Бәрі сенің қолында! Тақырып өзгертуге болады болады | Ағарту жұмысы | 5-9 сынып | Ақпан | 3 күндік акция | Педагог – психолог Фатхутдинова К.А. Әлеуметтік педагог Шаяхметов А.К. | Қорытынды есеп | |
IV. Консультация беру | ||||||||
1,5,10 сыныпқа жүргізілген диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша кеңес беру | Кеңес беру | 1,5 сынып оқушылар | Қыркүйек | Педагог – психолог Фатхутдинова К.А. | Кеңес беру журналына тіркеу | |||
Жасөспірімнің психикалық саулығын бағалау шкаласы бойынша анықталған оқушылармен сұхбат жүргізу, «Ерекше назардағы оқушылар» жеке сұхбат жүргізіп, ата-анасын хабардар ете отырып, арнайы маманға жолдау; | Кеңес беру | 5-11 сынып | Кезінде | Педагог – психолог Фатхутдинова К.А. | Кеңес беру журналына тіркеу | |||
Сұраныс (сынып жетекшісі, пән мұғалімі, ата-ана) негізінде жеке және топтық кеңес беру | Кеңес беру | Мұғалім, ата-ана, оқушы | Кезінде | Кеңес беру журналына тіркеу | ||||
V.Ұйымдастыру-әдістемелікжұмыс | ||||||||
Психологиялық қызмет бойынша жыл бойы жүргізілетін зерттеу жұмыстарына, өткізілетін психологиялық түзету-дамыту сабақтарына ата-аналар рұқсатын алу | 1-11 сынып ата-аналары | Қыркүйек | Келісім парағы | Педагог – психолог Фатхутдинова К.А. | Келісім парағын жинақтау | |||
Ата – аналар жиналысы №1.« 1, 5 сынып бейімделу» №2. Бала құқығы, зорлық-зомбылықтың алдын алу» тақырыбында жергілікті учасковый, мектеп психологі бірлескен жиналыс. №3. Ата-аналарға арналған психологиялық тренинг. №4. Интернет желісінің зияны мен зардаптары. | Ата-аналар | Тоқсанына 1 рет | Жаднама тарату Жиналыс | Педагог – психолог Фатхутдинова К.А. | Психологиялық қорытынды | |||
Жартыжылдық және жылдық педагог-психологтың талдамалық есептері | Жарты жылдық, Жылдық | Педагог – психолог Фатхутдинова К.А. | Қорытынды есеп | |||||